عید سعید فطر

اینجاهمه چی درهمه

عید سعید فطر

 

  خب اینکه . . .

  همتونو از ته دل دوست دارم

  واستون آرزوی برآورده شدن آرزوهاتون رو دارم

  منم مثل بقیه بچه ها به سهم خودم میگم

  عید قشنگو مامانیتون مبارک

  البته ....

  واسه بعضی از دوستام که امروزعید شده بود

  میگی چرا . . . ؟؟؟

   آخه خب منو دیده بودن...

 

 



نظرات شما عزیزان:

رضا زارع
ساعت22:25---18 مرداد 1392
با سپاس فراوان از شما دوست عزیزم

بسیار خرسند شدم

از اینکه امروز رنگ دگر است نه رنگ دیروز

این شعر از کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:سلام رضا جونم خوشحال شدم اومدی داداش گلم خب معلومه دیگه ماله مسعود فردمنش


سحر
ساعت15:39---18 مرداد 1392
سلام عیدتون مبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 21:35 توسط ALI